Vážení zákazníci, prosím POZOR od 20.12. - 6.1. budeme mít zavřeno. Vaše dotazy můžete posílat mailem na info@vyberovekoupelny.cz. Odpovědět Vám budeme postupně po návratu od 7.1. Děkujeme za pochopení, přejeme Vám krásné a pohodové Vánoce a vše dobré do Nového roku 2025. Váš tým Výběrové Koupelny

Doprava

Chceme abyste od nás obdrželi zboží co nejrychleji a v pořádku. Proto využíváme kromě našeho skladu i možnost zaslat vám zboží přímo ze skladů velkoobchodů.

Dodávky zajišťujeme prostřednictvím přepravních služeb. Zásilky jsou doručeny do dvou pracovních dnů po expedici. Po dohodě s dodavateli ve snaze o co nejlevnější přepravu část nákladů doplácíme my.

 

Ceny dopravy

1. Při nákupu do 10 000Kč je doprava 299 Kč

2. Při nákupu nad 10 000Kč je doprava zdarma

3. Při nákupu van (kromě volně stojících a van s dvířky) je účtován poplatek za dopravu 699 Kč

4. Při platbě na dobírku účtujeme navíc poplatek 29 Kč

 

Při přebírání zásilky DOPORUČUJEME ROZBALIT ZBOŽÍ Z OBALŮ JEŠTĚ ZA PŘÍTOMNOSTI ŘIDIČE a zboží řádně zkontrolovat. Přesvědčit se, zda je obsah naprosto v pořádku. Tento způsob usnadňuje průběh případné reklamace zboží. V případě zjištění poškození zboží je nutné IHNED TYTO VÝHRADY UVÉST DO MOBILNÍHO TERMINÁLU, případně SEPSAT S ŘIDIČEM PŘEPRAVNÍ SLUŽBY PROTOKOL O POŠKOZENÍ a udělat fotodokumentaci a nahlásit nám písemně na e-mail: info@vyberovekoupelny.cz reklamaci. 

Podle ustanovení č. VII.7.2 a) a XV. 3) zasílatelských podmínek systému TOPTRANS potvrzuje příjemce svým podpisem na mobilním terminálu při přebírání zásilky datum a hodinu převzetí a také celkový počet a neporušenost jednotlivých kusů. Případné výhrady poznamená vždy do MOBILNÍHO TERMINÁLU případně si vyžádá sepsání zápisu o škodě + fotodokumentace. O oprávněnosti reklamace rozhoduje fyzický stav zásilky v okamžiku předání příjemci. Pokud doručí dopravce zásilku původní neporušenou má se za to, že ke škodě nemohlo dojít během přepravy a dopravce se zbaví odpovědnosti. POKUD nahlásíte POŠKOZENÍ POZDĚJI, NEJSME BOHUŽEL SCHOPNI ZAJISTIT KLADNÉ VYŘEŠENÍ TÉTO REKLAMACE.

V případě, že kurýr nemůže čekat na zkontrolování zásilky, UVEĎTE do mobilního terminálu PŘEVZATO S VÝHRADOU.

Objemný zboží expedujeme na vratných paletách, abychom předešli poškození při přepravě.

 

Doba dodání zboží

Doba dodání je uvedena u každého produktu a její označení je následující:

- Skladem - zboží bude doručeno do 2 prac. dnů od převzetí kurýrem. Zboží expedujeme kurýrovi obvykle na druhý prac. den od objednávky, v závislosti na způsobu platby.

- Dodání obvykle do týdne - zboží je skladem u našeho dodavatele. Termín dodání je obvykle 1 týden. Bližší info si můžete prověřit na 721 602 362 nebo na info@vyberovekupelny.cz.

- Dodání obvykle 2 týdnů - zboží je skladem u našeho dodavatele. Termín dodání jsou obvykle 2 týdny. Bližší info si můžete prověřit na 721 602 362 nebo na info@vyberovekupelny.cz, nebo vám ho sami upřesníme po objednání.

- Na Dotaz - zboží je delší dobu vyprodáno. Informujte se o termínu dodání na 721 602 362 nebo na info@vyberovekupelny.cz

- Dočasně nedostupné - zboží je dočasně vyprodáno. Informujte se o termínu dodání na 721 602 362 nebo na info@vyberovekupelny.cz

- Vyprodáno - zboží je vyprodáno a již nebude naskladeno

 

Způsoby platby

1. Můžete platit bankovním převodem:

FIO Banka: 2502552357 / 2010
IBAN: CZ22 2010 0000 0025 0255 2357      

2. On-line Platba kartou / Bankovním převodem / Apple Pay / Google Pay

3. Na dobírku hotově kurýrovi při převzetí (příplatek + 29 Kč)

 

Možnosti dopravy

1. Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, PPL, Česká pošta

2. Doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna, PPL CZ, Top Trans, Česká pošta

 

Způsoby dopravy dopravce Toptrans

 

Denní doručení

Zboží je doručeno v pracovní dny v čase 8:00 - 16:00 hodin. V případě nezastižení na uvedené adrese v den doručení vám bude zásilka doručena následující pracovní den. Po opětovném nedoručení bude uložena na nejbližším depu k vyzvednutí.

Tato služba je bez příplatku.

 

Top-Time 

Nadstandardní služba s dopoledním doručením do 12:00 hodin.

Služba je za příplatek 859Kč s DPH.

 

Top-Privat

Nadstandardní služba s večerním doručením v čase 16:00 – 20:00 hodin.

Služba je za příplatek 550Kč s DPH.

Službu je možné objednat jen ve městech, kde má TOPTRANS své depa tj: Praha, Kralupy nad Vltavou, Kolín, České Budějovice, Benešov, Cheb, Plzeň, Beroun, Lovosice, Liberec, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Pardubice, Hradec Králové, Trutnov, Uherské Hradiště, Hodonín, Svitavy, Jihlava, Olomouc, Šumperk, Nový Jičín, Ostrava 

  

Top-Comfort

Nadstandardní služba výnosu zásilky na patro za aktivní asistence příjemce max. 80 kg / 1 ks.

Služba je za příplatek 1 100Kč s DPH + cena za jedno patro každých započítaných 150 kg je 200Kč s DPH.

 

Top-Comfort Plus

Nadstandardní služba výnosu zásilky na patro bez asistence příjemce max. 100 kg / 1 ks

Služba je za příplatek 2 400Kč s DPH + cena za jedno patro každých započítaných 150 kg je 200Kč s DPH.

Službu je možné objednat jen ve městech, kde má TOPTRANS své depa tj: Praha, Kralupy nad Vltavou, Kolín, České Budějovice, Benešov, Cheb, Plzeň, Beroun, Lovosice, Liberec, Ústí nad Labem, Mladá Boleslav, Pardubice, Hradec Králové, Trutnov, Uherské Hradiště, Hodonín, Svitavy, Jihlava, Olomouc, Šumperk, Nový Jičín, Ostrava